CRM 97

CRM 97

CRM 97

CRM 97

CRM 97

نرم افزار CRM رایگان نرم افزار هایی هستند که به صورت رایگان و OpenSource اما با محدودیتهایی خاص در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

نرم افزار CRM یکی از برترین نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری است که شرکت های داخلی و خارجی زیادی از آن بهره می برند . این نرم افزار از دسته نرم افزار های CRM رایگان متن باز است که محبوبیت زیادی در بین نرم افزار های مدیریت ارتباط مشتری داراست.

شرکت CRM در راستای بهرمند سازی شرکت های ایرانی از این نرم افزار اقدام به ساخت و توسعه نسخه فارسی به همراه تقویم شمسی این نرم افزار کرده و نسخه پایه نرم افزار CRM را به صورت رایگان در اختیار شرکت های ایرانی قرار داده است.

نیاز به CRM

بسیاری از کسب و کار ها شاید هنوز نیاز به  پلتفرم برای بهبود بهره ­وری کسب و کار را احساس نکرده اند و دلیل آن می تواند عدم شناخت از پلتفرم مناسب باشد، با این حال دلایل زیادی وجود دارد که چنین شرکت هایی در راستای افزایش تعامل با مشتریان و سازمان دهی اطلاعات به CRM نیاز دارند.

دلایلی که کسب و کارها به نرم افزار CRM نیاز دارند :

مدیریت داده ها

مدیریت داده های مشتریان می تواند به معنی موفقیت کسب  و کار باشد. با وجود کانال های ارتباطی متعدد مدیریت داده ها در کسب و کارها بسیار مهم است.

نرم افزار CRM با یکپارچه­ سازی مناسب تمامی تعاملات با مشتریان را ثبت می­کند و پیگیری­ های لازم از طرف کسب و کار برای هر مشتری را به تیم یادآوری می کند. تیم بازاریابی  و فروش همیشه می توانند فعالیت ­ها و رفتار­های مشتریان را بررسی کنند و یک دید 360 درجه از مشتریان داشته باشند، علاوه بر اینکه داده ها در نرم افزار CRM به طور خودکار بروز رسانی می شوند.

تعاملات بیشتر با مشتریان با استفاده از نرم افزار CRM

افزایش تعاملات با مشتریان باعث افزایش فروش و رابطه بلند مدت می شود.

پیگیری­ها و برقراری ارتباط منظم و به موقع باعث افزایش تعاملات کسب و کار می شود. که این مهم با استفاده از نرم ­افزار CRM به راحتی و با صرف مدت زمان کم ممکن می ­شود.

حفظ مشتریان

حفظ مشتریان از پیدا کردن مشتری جدید راحت تر است و این یک واقعیت ساده در کسب و کار ها است. این بدان معناست که حفظ و وفاداری مشتریان باید برای یک کسب و کار مهمترین نگرانی باشد و الویت بیشتری نسبت به پیدا­کردن مشتری جدید برای کسب و کار داشته باشد. نرم افزار CRM با افزایش رضایت مشتری باعث حل این نگرانی می شود.

طبقه بندی و سازماندهی سرنخ های فروش

مشتریان مختلف دارای اولویت های متفاوتی هستند. نرم افزار CRM به طور طبیعی با طبقه بندی مشتریان به تیم فروش اجازه می دهد تا مشخص کند که چه میزان توجه و چقدر زمان برای به دست آوردن نیاز دارد و کدام مشتری الویت بیشتری دارد. طبقه بندی سرنخ فروش و مشتریان در یک CRM راهی عالی برای مقابله با اتلاف وقت و انرژی تیم بازاریابی و فروش و از دست دادن سرنخ­ های مهم است. هر عضو تیم بازاریابی یا فروش کسب و کار باید قادر به فیلتر کردن، مشاهده و سازماندهی اطلاعات تماس در داخل نرم افزار باشد. فراتر از آن، در یک CRM خوب باید بتوانید دو نوع طبقه بندی انجام دهید : یکی با استفاده از فیلترهای از پیش تعریف شده و دیگری فیلتر کردن با برچسب گذاری مشتریان است.

نرم افزار CRM، پلتفرمی با تمام این امکانات است و دارای سیستم های اتوماسیون قوی نیز می باشد. نرم افزار CRM با ارائه خدمات پایه ­ای رایگان برای رفع نیاز­­های کسب و کار­ها به کمک آن­ها آمده­ است.

  • maral Jamshidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی