CRM 97

CRM 97

CRM 97

CRM 97

CRM 97

اتوماسیون یا Automation ترکیبی است از دو کلمه automatic و operation و به معنی اجرای فرآیند بدون دخالت مستقیم عامل انسانی است.

رسیدن به سود مناسب فروش چالش 65 درصد از کسب و کار ها است. برای به سود رسیدن، کسب و کار نیاز به یک تیم فروش دارد که 70 درصد از وقت خود را صرف تماس با مشتری و پی­گیری برای فروش و ثبت معاملات کند.

با این حال اکثر این فرآیند­ها تکراری هستند، به این علت که 60 درصد زمان تیم فروش صرف ارسال ایمیل، پیدا کردن و هدایت مشتری، تکمیل اطلاعات و ایجاد پرونده ها و ایجاد وظیفه می شود. انجام این فعالیت های تکراری مانع از انجام وظیفه اصلی که تماس بیشتر برای فروش بیشتر است می ­شود.

تحقیقات نشان می دهد که 79 درصد از کسب و کار ها تمایل دارند که فرآیند های خود را به صورت خودکار انجام دهند.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که دارای اتوماسیون فروش قدرتمند باشد. اتوماسیون فروش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با بهره گیری از وظایف مدیریتی، بازدهی را افزایش می­دهد. یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با ویژگی های اتوماسیون فروش یکپارچه قدرتمند می ­تواند 26.4 درصد بازده فروش را افزایش دهد.

اتوماسیون فروش در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که فروش شما باعث افزایش بهره وری می شود؟

اتوماسیون تولید سرنخ های فروش

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید بتواند سرنخ­ های فروشی که از سمت وب سایت شما ایجاد می شود را به صورت خودکار در نرم افزار ایجاد کند و با ایجاد وظیفه جدید تیم فروش را برای پی­گیری­ های آینده از سرنخ فروش ایجاد شده مطلع کند.

اتوماسیون ایمیل

خودکار کردن و برنامه ریزی ایمیل ها برای همه کسب و کارها ضروری و مهم است.

کمپین های ایمیل سفارشی سازی شده باعث تکرار در فروش می شوند و نیازی به دستی وارد کردن اطلاعات و آدرس ­های ایمیل نیست و ارسال ایمیل به صورت خودکار انجام می­گیرد و نیازی نیست که اعضای تیم فروش وقت خود را صرف ارسال ایمیل کنند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان ارسال ایمیل های شخصی شده به هر سرنخ فروش را می دهد و شما می­ توانید زمان ارسال ایمیل را با توجه به انجام فعالیت مشخص کنید.

اتوماسیون مدیریت وظایف

ایجاد وظایف برای افراد کسب و کار و اقدامات مربوط به آن­ها و پی­گیری این وظایف زمانبر است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری توانایی خودکار کردن وظایف و پی گیری آن ها را دارد و می­تواند با ارسال ایمیل یا پیام کوتاه ایجاد وظیفه جدید را برای پی گیری آینده به کاربران نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری  اطلاع دهد.

اتوماسیون فروش جنبه بسیار مهمی از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است و با استفاده از اتوماسیون فروش، بهره ­وری تکرار فروش کسب و کار شما بهبود پیدا می کند.

  • maral Jamshidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی